Časté otázky

Objednávka


Je tovar na FASHIONSUGAR kvalitný?

Áno, kvalita a spracovanie tovaru sú pre nás na prvom mieste a snažíme sa vyvíjať tlak na výrobcov, aby bola kvalita výrobkov stále vyššia.

Ako môžem urobiť objednávku?

Objednávať na FASHIONSUGAR je úplne jednoduché: Po vložení požadovaných položiek do nákupného košíka, kliknite na tlačítko »Pokračovať k platbe«. Pre zadanie objednávky odporúčame vytvoriť zákaznícky účet. Ako nový zákazník tak môžete jednoducho urobiť v procese objednávky a potom už budete automaticky prihlásení. Ak už máte zákaznícky účet, môžete sa jednoducho prihlásiť pomocou užívateľských údajov (e-mailovej adresy a hesla). Následne budete vedení procesom objednávky v troch krokoch (doprava & platba - Informácie o vás - potvrdenie objednávky).

Môžem objednávku zadať aj po telefóne?

V prípade že chcete urobiť telefonickú objednávku, kontaktujte nás na telefónnom čísle 2/209 296 10. Náš FASHIONSUGAR zákaznícky servis je Vám kedykoľvek k dispozícii, či už máte otázky ohľadom online objednávky, reklamácie alebo procesu vrátenia tovaru.

Môžem stornovať moju objednávku, ak ešte nebola odoslaná?

Stornovať objednávku je možné, pokiaľ ešte nebola objednávka odoslaná. Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis, aby sme mohli ihneď preveriť Vašu žiadosť o stornovanie objednávky. Zákaznícky servis môžete kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle 2/209 296 10, alebo cez e-mail info@fashionsugar.sk.

Môžem zmeniť adresu dodania pre už potvrdenú objednávku?

Zmeniť adresu dodania je možné, pokiaľ ešte nebola objednávka odoslaná. Prosím kontaktujte náš zákaznícky servis, aby sme mohli ihneď Vašu adresu zmeniť. Zákaznícky servis môžete kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle 2/209 296 10, alebo cez e-mail info@fashionsugar.sk.

Čo sa stane po dokončení objednávky?

Po odoslaní Vašej objednávky dostanete potvrdzujúci e-mail s informáciami o vybraných produktoch, Vašej fakturačnej a dodacej adrese a spôsobe platby. V prípade otázok kontaktujte prosím náš zákaznícky servis cez e-mail info@fashionsugar.sk, alebo na telefónnom čísle 2/209 296 10.

Platba a doprava


Aké typy platby sú k dispozícií?

Môžete si zvoliť medzi nasledujúcimi platobnými možnosťami: platba prevodom, platba na dobierku, alebo online platba kartou.

Kedy a ako dostanem svoju faktúru?

Faktúru nájdete v balíčku spoločne s Vašimi produktmi, prípadne nás kontaktuje a my Vám faktúru zašleme na Váš email. Zákaznícky servis môžete kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle 2/209 296 10, alebo cez e-mail info@fashionsugar.sk.

Aká je cena poštovného?

Pri objednávke nad 50€ je doprava zdarma. Pri objednávke do 50€ je doprava spoplatnená sumou 1,95€ (v prípade zaslania cez Zásielkovňu) a sumou 3,95€ (v prípade zaslania cez GLS kuriéra).

Aká je doba dodania?

Doba dodania je v rozmedzí 2-7 prac. dní, v závislosti na tom v ktorom sklade sa daný produkt nachádza. Presnú dobu dodania nájdete uvedenú pri každom produkte, stačí keď si na stránke produktu vyberiete požadovanú variantu (veľkosť) a automaticky sa Vám pod popisom produktu zobrazí doba dodania.

Kým bude môj balíček doručený?

Naše produkty zasielame našim logistickým partnerom GLS, alebo Zásielkovňou.

Ako môžem sledovať moju objednávku?

Po odoslaní objednávky dostanete potvrdzovací e-mail o odoslaní spolu so sledovacím číslom.

Môžem zmeniť adresu dodania pre už potvrdenú objednávku?

Zmeniť adresu dodania je možné, pokiaľ ešte nebola objednávka odoslaná. Prosíme kontaktujte náš zákaznícky servis, aby sme mohli ihneď preveriť Vašu žiadosť o zmenu adresy. Zákaznícky servis môžete kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle 2/209 296 10, alebo cez e-mail info@fashionsugar.sk.

Čo mám robiť, keď dostanem poškodený tovar?

Ak doručený tovar nie je v poriadku, môžete ho samozrejme bezplatne vrátiť späť s uvedením dôvodu pre vrátenie. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime Vám peniaze, alebo Vám zašleme nový tovar.

Zľavové kupóny


Ako môžem uplatniť môj zľavový kód?

Ak máte zľavový kupón, môžete ho uplatniť priamo pri objednávke. Jednoducho ho v nákupnom košíku vložte do riadku »Vložiť zľavový kupón«. Celková suma Vašej objednávky sa potom automaticky upraví a hodnota zľavového kódu sa odpočíta.

Môžem uplatniť môj zľavový kód dodatočne, na už vytvorenú objednávku?

Zľavový kupón nemôže byť použitý dodatočne. Ak ste zabudli uplatniť Váš kód pri nákupe, môžete tak jednoducho urobiť pri Vašej nasledujúcej objednávke.

Môj zľavový kód nefunguje, aký môže byť dôvod?

Ak Váš zľavový kód nefunguje, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:

1. Kupón bol už uplatnený a preto je zľavový kód neplatný.

2. Použitie kupónu je podmienené minimálnou, alebo maximálnou hodnotou objednávky.

3. Kupón nie je možné uplatniť na všetky produkty.

Ak Váš kupón nefunguje z iného dôvodu, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis a majte Váš zľavový kód po ruke.

Vrátenie tovaru a reklamácia


Ako môžem vrátiť tovar?

Pre vrátenie tovaru prosím vyplňte formulár na tejto stránke: Formulár pre vrátenie tovaru

Ako môžem reklamovať tovar?

Pre reklamáciu tovaru prosím vyplňte formulár na tejto stránke: Formulár pre reklamáciu tovaru

Ako postupovať pri výmene tovaru?

Priama výmena tovaru nie je možná. Ak si želáte tovar vymeniť, môžete nám ho vrátiť a následne si objednať nový tovar. Pre vrátenie tovaru prosíme vyplňte formulár na tejto stránke: Formulár pre vrátenie tovaru 

Koľko dní mám na vrátenie tovaru?

Tovar môžete vrátiť do 30 dní po obdržaní Vašej objednávky. Viac informácií o tom, ako vrátiť tovar nájdete v tejto sekcii vyššie.

Ako dostanem peniaze späť?

Peniaze Vám zašleme na bankový účet, ktorý ste uviedli v reklamačnom formuláre. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom vrátenia peňazí, kontaktujte prosím kedykoľvek náš zákaznícky servis na telefónnom čísle 2/209 296 10, alebo cez e-mail info@fashionsugar.sk.

Ako dlho trvá vrátenie peňazí na môj účet?

Suma Vám bude pripísaná na účet najneskôr v zákonnej lehote 14 dní od momentu, kedy dostaneme a skontrolujeme vrátený tovar. Pre Vašu maximálnu spokojnosť zvyčajne zasielame peniaze do 1-2 pracovných dní, od doručenia a skontrolovania Vašej zásielky.

Na akú adresu mám zaslať tovar na vrátenie?

Vyplnený formulár a produkty zabaľte a zašlite na adresu Progresio s.r.o., Ondrejská 18, 831 06 Bratislava, Slovenská republika. V prípade že máte objednanú službu "Jednoduché vrátenie tovaru", kontaktujte nás a my Vám vystavíme bezplatný štítok pre vrátenie tovaru prostredníctvom Zásielkovne.

Kontakt


Ako Vás môžem kontaktovať?

Náš zákaznícky servis môžete kedykoľvek kontaktovať cez e-mail info@fashionsugar.sk, alebo telefonicky na čísle 2/209 296 10 (Pondelok-Piatok, 8-16:30 hodín).

O nás

Zaslúžite si kvalitné oblečenie i servis. Preto tu sme.

Než sme sa rozhodli založiť internetový obchod s oblečením, niečo nám tu chýbalo: Chýbal nám e-shop, ktorý by ponúkal kvalitu za priaznivé ceny a pritom sa o svojich zákazníkov starostlivo staral. Preto sme vybrali preverených dodávateľov a začali predávať kvalitný a originálny tovar. Zamerali sme sa tiež na to, aby bol pre Vás nákup v našom e-shope čo najjednoduchší a najrýchlejší. Pustili sme sa do toho pokorne a vedeli, že k úspechu a spokojnosti vedie len poctivá a zodpovedná cesta, po ktorej stále ideme. Na FASHIONSUGAR sa môžete vždy spoľahnúť:

 

+ Každý týždeň nové kolekcie oblečenia

+ Rýchla a ústretová komunikácia

+ Bezproblémové dodanie tovaru

+ Profesionálny prístup

+ Doprava zdarma od 60 €

 

Zákazníci idú tam, kde si ich vážia.

Vážime si každého zákazníka a pre nás to nie je len ohrané klišé. Naším prvoradým cieľom je vytvoriť priateľský vzťah a postarať sa o zákazníka nielen pred nákupom, ale aj počas neho a hlavne po nákupe. Neskrývame sa pred reklamáciou tovaru, alebo jeho vrátením. Až keď riešite reklamáciu, alebo vrátenie tovaru, až potom spoznáte kvalitu e-shopu. Prajeme Vám príjemný nákup v našom e-shope.

FASHION + SUGAR + YOU =